niedziela, 10 kwietnia 2016

Polfash Bramee x PURO Hotels 1.04.2016

Zakupy u polskich marek i projektantów, strefa wywiadów prowadzona przez Łukasza Jakóbiaka z 20m2, akcja specjalna Style Hunter z blogerką Panią Ekscelencją oraz strefa chilloutu – to tylko część z tego, co działo się podczas 4. już edycji targów mody Polfash Bramee.




Day 1

video

Na dzień poprzedzający rozpoczęcie targów mody Polfash Bramee w Galerii Bałtyckiej miałam okazję wziąć udział w spotkaniu z trendwatcherką, Agnieszką Polkowską, którego tematem były  trendy wyznaczające kierunek rozwoju polskiego rynku mody. Spotkanie odbyło się w wyjątkowym PURO Hotels.






Agnieszka Polkowska- z wykształcenia projektant wzornictwa, z powołania trendwatcher i strateg. Naukowo i zawodowo zajmuje się obserwacją trendów w dziedzinach mody i designu. Tej tematyce poświęciła eksperckiego bloga TRENDSPOT.
Dla mnie to przede wszystkim piękna, genialnie ubrana oraz pełna wiedzy i doświadczenia kobieta. Bez wątpienia jest profesjonalistką w tym co robi i chętnie dzieli się swoją wiedzą, w zrozumiały dla każdego sposób.

 




Jakie są cechy DNA silnej marki? Czego poszukuje polski konsument? Jakie obszary projektowe nie są jeszcze zagospodarowane? I najważniejsze: jakie trendy wyznaczają kierunek rozwoju polskiego rynku odzieżowego? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań mogłam usłyszeć podczas wykładu.
Niektóre z nich były- przynajmniej dla mnie oczywiste, a inne wręcz przeciwnie ogromnie mnie zaskakiwały.



Podsumowując dzień pierwszy...
Chciałabym Was ogromnie zachęcić do brania udziału w tego typu wydarzeniach. Doświadczeń, informacji i wspomnień, które zostają po takich spotkaniach nie jest w stanie Wam nikt zabrać. Podczas takich eventów macie okazję poznać ludzi ( często są to długookresowe znajomości), z którymi dzielicie wspólne pasje i porozmawiać o Waszych doświadczeniach. Jeszcze jakiś czas temu nie doceniałam tego co jest na wyciągnięcie ręki i odpuszczałam sobie spotkania, które w jakiś sposób mnie interesowały, teraz wiem jak wiele traciłam. Poznałam wiele wspaniałych i ciekawych osób, które tchnęły w moje życie kolejną dawkę niesamowitych przeżyć <3

CDN...

Brak komentarzy: