środa, 13 kwietnia 2016

Polfash Bramee 2-3.04.2016

Polfash Bramee- Polish Fashion Brand Meeting



W gdańskiej Galerii Bałtyckiej targi odbyły się już po raz 4, a ich najważniejszą częścią była możliwość zakupu ubrań, biżuterii i dodatków wybranych marek, które na co dzień w większości dostępne są tylko w internecie: Local Heroes, ZUO Corp. , MISBHV, Rilke, Nenukko, Keyce, ECID, Unikke Design, Zuzanna Szamocka, Joanna Jachowicz Fashion, SI-MI, BezAle, Balagan, Elementy, Project MESS, EVC DSGN. Targi stwarzają również niepowtarzalną okazję do spotkania z projektantami i twórcami marek. Podczas Polfash Bramee nie zabrakło też mobilnej redakcji Harper's Bazaar. Stylistka magazynu doradzała wszystkim chętnym, jak zmienić swój wizerunek.




video

video

video

video





Sobota


video


Tego dnia odbyła się akcja specjalna Style Hunter z popularną blogerką Katarzyną Pytel, szerszemu gronu znaną jako Pani Ekscelencja, podczas której spośród klientów galerii i odwiedzających targi wybrano najbardziej stylowo ubrane osoby. Zwycięzcy otrzymali bony do zrealizowania na stoiskach polskich marek i projektantów.






Cóż mogę powiedzieć o Pani Ekscelencji?
W rzeczywistości jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach, przesympatyczna i wiecznie uśmiechnięta. Udało mi się z Nią porozmawiać i przyznam szczerze, że chyba pierwszy raz spotkałam się z popularną osobą, która natychmiast łapie świetny kontakt i nie traktuje nikogo z góry. Podczas rozmowy nie odczuwałam presji czasu, bo po Kasi ewidentnie było widać, że dla każdego znajdzie chwilkę. Na koniec zrobiłyśmy pamiątkowe zdjęcia Instaxem- jedno zostało ze mną, a drugie powędrowało do Kasi <3 :*

video


Niedziela


Tego dnia w Galerii Bałtyckiej pojawił się Łukasz Jakóbiak. Jego zadaniem było przeprowadzenie cyklu wywiadów pod tytułem Porozmawiajmy o modzie. Gośćmi twórcy internetowego talk-show 20m² byli: Areta Szpura, Mona Kinal, Ewelina Gralak, Justyna Duszyńska oraz Bartek Michalec i Łukasz Laskowski.

Zdjęcie robione Instaxem wyszło 100 razy lepiej.
Łukasz- człowiek wiecznie zabiegany, ale za to szczęśliwy jaki nikt inny.

Harmonogram:
14:00- Ewelina Gralak ( blogerka i stylistka) "Kulisy pracy stylisty: sesje mody i kampanie reklamowe”

video





15:45- Mona Kinal (Dyrektor Marketingu 4F i 4F Junior): „Komunikacja w modzie – internet, prasa i telewizja”

16:30- Justyna Duszyńska (Fashion Post): „Jak zostać redaktorem mody i jak wygląda praca w redakcji?”

17:30- Areta Szpura (Local Heroes): „Doing real stuff sucks – jak podbić świat mody”

18:15- Bartek Michalec i Łukasz Laskowski (ZUO CORP.): „Współpraca projektant-gwiazda”


Oprócz Eweliny Gralak byłam jeszcze na wywiadzie z Aretą Szpurą, ale niestety mój laptop się buntuje i nie chce przesłać całkiem fajnego fragmentu rozmowy :(
Na razie to musi wystarczyć... Fragment z Insta


W temacie Polfash Bramee to by było na tyle :) Mam nadzieję, że choć trochę podoba się Wam materiał, który udało mi się przygotować. To był jeden z najlepiej przeżytych weekendów w Trójmieście i oby więcej takich :*

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Właśnie znalazłam Twojego bloga surfując po sieci i jestem zachwycona! Dawno nie czytałam tak fajnych wpisów na żadnym blogu, a uwierz mi, że czytam ich na pęczki xD. Bardzo ciekawi mnie, od kogo czerpiesz inspiracje, jeśli chodzi o ubiór. Od jakichś ludzi, których spotykasz? Czy bardziej celebrytów? Sorki, że tak wypytuję, ale ciekawość mnie zżera

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Miło mi :* Obserwuję co dzieje się w świecie street style i to z niego czerpię inspiracje. Nie ukrywam śledzę kanały social media Maffashion, Jemerced, Pani Ekscelencji i kilku innych blogerek nie tak popularnych, oglądam relacje z pokazów,ale to tylko kawałek tego co mnie inspiruje. Często zaskakuję sama siebie i zastanawiam się jakim cudem kupiłam daną rzecz :D