czwartek, 28 kwietnia 2016

Letter Bag

Letter Bag to z pewnością marka znana przez wiele z Was.
Torby, worki, iPhone cases- to właśnie te produkty są projektowane i wykonywane przez 
Kamilę Kolpacką- właścicielkę i pomysłodawczynię marki.
Produkty Letter Bag cechują się niesamowitą jakością, doskonałym wykonaniem, 
uniwersalnością oraz pozwalają odzwierciedlać właścicielki tych rzeczy.
Nie bez powodu powstaje dzisiejszy post.
 Już 4 maja macie możliwość nabycia swojej Letter Bag powstającej dla Elle.



To już druga odsłona tego typu kolaboracji. Pierwsza miała miejsce rok temu ;)
Ja mam swoją torbę do tej pory i służy mi ona na prawdę świetnie.
Jest bardzo uniwersalna, więc mogę nosić ją na zakupy, uczelnię, czy spotkania ze znajomymi.




Kolejną nowością związaną z Letter Bag jest otworzenie sklepu internetowego
Na ten moment nie ma tam jeszcze zbyt wielu modeli z całej twórczości Kamili,
ale coraz częściej pojawiają się nowości ;)
Ceny toreb i worków wahają się od 35-45zł.
Moi ulubieńcy

 
 
 

W zeszłym miesiącu w Gdańsku miały miejsce Targi SeaSide Fashion.
Dotyczą one mody, sztuki oraz designu.
Pojawiła się na nich marka Letter Bag, więc była to świetna okazja do stacjonarnego nabycia wymarzonej torby, worka lub innych dodatków, a także do spotkania właścicielki marki- Kamili.
Ja skorzystałam z tej okazji i z ogromną radością uczestniczyłam w targach, mając nadzieję, że niedługo Letter Bag powróci do Trójmiasta i znowu będę mogła cieszyć się nowym nabytkiem ;)





 Dziękuję za wspaniałe targi, kolejną cudowną torbę i spotkanie z Tobą :*
Życzę dalszego rozwoju marki oraz spełnienia najskrytszych marzeń <3
Zachęcam do obserwowania Letter Bag
 Snapchat: @kbrazilka @letterbag
Instagram: @kbrazilka @letterbag

 DO ZOBACZENIA NA KOLEJNYCH TARGACH !!! :* :*

Brak komentarzy: