niedziela, 20 marca 2016

Czapki z daszkiem, czyli kolejny modowy powrót!!!


Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, od niedawna w social mediach związanych z modą pojawiają się zdjęcia dziewczyn w klasycznych czapkach z daszkiem. Łączą je z eleganckimi, casua'lowymi i sportowymi stylizacjami. Idąc tropem przodowników tego trendu pokażę Wam, gdzie możecie znaleźć popularne modele i jak łączyć tę część garderoby z pozostałymi. A Wy co sądzicie o powrocie tego trendu? Macie już swoją czapkę, czy dopiero zamierzacie ją kupić? A może macie zamiar całkowicie odpuścić sobie czapki z daszkiem?

Image 3 of adidas Originals Trefoil Cap









 


grafika nike, nails, and redgrafika fashion, style, and hair

grafika girl, style, and capgrafika fashion and style

grafika girl, fashion, and capgrafika nike, black, and grunge

grafika fashion, timberland, and stylegrafika grunge, black, and pale

grafika fashion, girl, and beautifulgrafika girl, fashion, and sunglasses

grafika girl, adidas, and stylegrafika girl, food, and blonde

grafika fashion, white, and girlgrafika girl, fashion, and nike

grafika kylie jenner, kylie, and jennergrafika style and outfit

grafika kylie jenner, hair, and jennergrafika girl, iphone, and style

 

 

 

 

 


 
 grafika girl, style, and outfitgrafika fashion, girl, and outfit

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hejka,
ostatnio przeglądając różne blogi modowe natrafiłam na ten Twój i muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem!!!!!! To, w jaki sposób opowiadasz o wszystkim jest wprost niesamowite i nie mogę się nadziwić Twojemu talentowi.Przepraszam, że to mówię, ale natrafiłam na błąd w powyższym wpisie, mam nadzieję, że się nie obrazisz jak wytknę :* :* Otóż nie pisze się "casua'lowymi", a "casualowymi". Hihi, ale to tylko taka drobna uwaga.

Poza tym często spotykam Cię w Sopocie. Widziałam Cię wiele razy, ale zawsze głupio mi było zagadać. Mogłabyś mi powiedzieć, gdzie się ubierasz, bo bardzo mi się podobają Twoje outfity? Może napisałabyś posta o tym, w jakich sklepach robisz zakupy, na pewno byłoby to ciekawe!

Ogólnie to trzymaj tak dalej, bo wykonujesz mega pracę.!.

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Jeju strasznie miło się czyta takie komentarze, gdy widzisz, że jednak ktoś czyta te wypociny i docenia to co robię <3 :* Co do błędu, to dzięki za uwagę, bo to zwykła pomyłka i musiałam przez przypadek wcisnąć przycisk. Świetnie było by poznać swoją czytelniczkę ;) Nie masz się czego bać, nie gryzę i chętnie Cię poznam :) Świetny pomysł na kolejny post! Pozdrawiam gorąco :*