wtorek, 29 grudnia 2015

One Of The Best- Cara Delevigne


grafika model, cara delevingne, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara


grafika model, cara delevingne, and cara

grafika model, cara delevingne, and black and white

grafika model, cara delevingne, and hair

grafika model, cara delevingne, and eyes

grafika cara delevingne, model, and dog

grafika cara delevingne, model, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika vogue, model, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika cara delevingne, model, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara

grafika cara delevingne, model, and cara delevigne

grafika model, cara delevingne, and cara delevigne

grafika model, cara delevingne, and cara delevigne

grafika model, magazine, and cara delevingne

grafika cara delevingne, model, and cara

grafika model, cara delevingne, and cara delevigne

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Widziałam Cię kiedyś w rzeczywistości oraz śledząc Twoj blog muszę stwierdzić, że masz super styl ! Zazdroszczę, że potrafisz tak wspaniale dobrać każdy dodatek do danej stylizacji. W jakich sklepach kupujesz sobie ubrania takie jak spodnie, bluzki, sweterki ? Pozdrawiam :)

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Bardzo mi miło :* Nawet nie wyobrażasz sobie jak poprawiłaś mi tym komentarzem humor :) W tym momencie moimi ulubionymi sklepami są: H&M, New Look i Stradivarius. Czasami zdarzy mi się kupić coś w Mohito i C&A. Gorąco pozdrawiam w ten mroźny czas :* :*

Anonimowy pisze...

Super, bardzo dziękuję za odpowiedź :) Bo naprawdę stylizacji można Ci tylko pozazdrościć :) Fajnie by było jeśli byś co jakiś czas opisywała i wstawiła zdjęcia co np kupiłaś w ciągu ostatniego miesiąca w jakim sklepie i za jaką kwotę :D Ja również ubieram się w Mohito i lubię ten sklep, h&m mi nic nie pasuję, bo aby tutaj się ubrać trzeba właśnie mieć to coś - potrafić dobrać stylizacje, a ja jeszcze czegoś takiego nie potrafię. Mam wielki problem z dobraniem rajstop, wszystkie mi się rwą za nim jeszcze je założę i wszystkie mi nie pasują, jakiej Ty firmy używasz rajstop? Również gorąco pozdrawiam :)

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Już kiedyś zastanawiałam się nad taką formą prezentacji ubrań i myślę, że wraz z nowym rokiem pojawi się ona na blogu :) Wszystko przychodzi z czasem i na pewno przyjdzie taki moment kiedy zaczniesz znajdować dla siebie ubrania także w H&M. Wydaje mi się, że kiedyś już odpowiadałam na takie pytanie. U mnie sprawdzają się rajstopy firmy Gatta i Medica+, świetnie dopasowują się do figury i są bardzo wytrzymałe. Pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

O to super się składa, będę na bieżąco śledziła Twój blog :) Okej dziękuję za odpowiedź, wypróbuję na pewno z tej firmy, bo na serio żadne na mnie nie pasują albo od razu się rwą albo nie wchodzę w nie w udach ;/ masakra jakaś, a rozmiar 4 czy 5 z tych firm używasz? Mam nadzieję, że w końcu znajdę coś dla siebie w H&M, bo świetne stylizacje z ich ubrań można utworzyć. ps. jeszcze jedno pytanko : w nowym poście masz sztuczne rzęsy zrobione ? Pozdrawiam :)

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Jest mi w takim razie bardzo miło ;) Ze względu na mój wzrost 5, ale muszę wtedy zwracać uwagę na to, aby nie były zbyt szerokie na górze. Nie, na tych zdjęciach nie mam sztucznych rzęs. Mam w planach zrobienie sztucznych, a jak na razie sporadycznie sama doklejam paski.

Anonimowy pisze...

Oki, dzięki, a te Medica+ w jakich sklepach kupujesz czy przez internet? Woow to jak to nie są Twoje sztuczne rzęsy to naturalne masz mega długie, albo masz super tusz do rzęs, jakiego używasz ? :)

Aleksandra Kaśkiewicz pisze...

Chyba najprościej będzie Ci kupić je przez internet. Ja kupuję je w Olsztynie w hurtowniach odzieżowych. Kwestia wytuszowania, a używam tuszy Lovely- Curling Pump Up Mascara oraz z Eveline- Big Volume Explosion i Mega Max Full Volume & Shocking Black.

Anonimowy pisze...

Ten z lovely również mam :) Dziękuję za odpowiedź :) I czekam na kolejny post. Pozdrawiam