sobota, 7 listopada 2015

Red Lipstick Monster


Dzisiejszy post zostanie poświęcony tejże cudownej osobie- Ewie Grzelakowskiej- Kostoglu. Szerszej społeczności znana jako Red Lipstick Monster. Prowadzi najpopularniejszy kanał makijażowy na polskim YouTubie ( https://www.youtube.com/user/RedLipstickM0nster ) , który każdego miesiąca ogląda ponad pół miliona internautek. A żeby tego wszystkiego było mało, to właśnie wydała swoją pierwszą książkę "Tajniki Makijażu".




Nie dowiecie się ode mnie, co znajduje się w książce, bo 1. Nie zdążyłam jej jeszcze całej przeczytać, 2. Ciekawscy i zainteresowani na pewno ją zakupią i sami się dowiedzą. Z mojego punktu widzenia, jako przeciętnej dziewczyny, o okrojonej wiedzy na temat makijażu, jest ona na prawdę cennym nabytkiem. Książka skierowana jest do początkujących oraz średniaków :) Zdradzę jedynie, że znajdziemy w niej wiele przepięknych zdjęć i ogrom porad.


Ewa jest właśnie w trakcie serii spotkań autorskich, poniżej znajdziecie terminy spotkań:
- 4.11 Wrocław (premiera książki)
- 6.11 Gdańsk
- 7.11 Kraków
- 9.11 Katowice
- 16.11 Warszawa

Miałam przyjemność poznania jej podczas wczorajszego spotkania w Gdańsku w Galerii Bałtyckiej. Spodziewałam się, że jest ona niesamowicie pozytywną dziewczyną, a nie spodziewałam się, że aż tak bardzo <3 Co prawda spędziłam koło niej około minutki, ale była to niezaprzeczalnie wyjątkowa i najszybsza minuta w ostatnim czasie ;) Zdjęcie, autografy, przytulanie i szybka wymiana słów... Czas pędził jak szalony.
Najwspanialsze w niej jest to, w jaki sposób podchodzi do każdego z fanów. Pomimo wielu godzin spędzonych na podpisywaniu książek i robieniu zdjęć cały czas była uśmiechnięta i pełna energii :) Kolejka nie malała, aż do godziny 21. Przyszło nas około 2500 osób!!! Ewa dla KAŻDEGO poświęciła chwilkę swojego czasu. Nie narzekała na zmęczenie i do ostatnich osób dawała z siebie wszystko co mogła. Sama powiedziała, że nie dopuści do tego, aby ktoś się z nią nie spotkał i nie przytulił. WOW!!! Mam nadzieję, że będę miała jeszcze kiedyś okazję ją spotkać, bo jest na prawdę godną podziwu osobą, której mimo ogromnego sukcesu woda sodowa nie uderzyła do głowy i wciąż jest wspaniałą, normalną i ciepłą osobą.
Maksymalnie tu nasłodziłam, ale taka jest prawda :D



Brak komentarzy: