sobota, 23 maja 2015

This is the life...

Zaczęłam wakacje!!! Co za radość <3 Mimo minionych bardzo intensywnie spędzonych dni czuję, że mam chyba, aż nad to wolnego czasu, bo za dużo myślę. W moim przypadku prowadzi to albo do wspominania cudownych chwil, albo do wpadania w stan załamania. Zaczynam sobie zdawać sprawę jak wiele popełniłam w życiu błędów, ale nie powinnam ich żałować, bo to one w pewnym stopniu ukształtowały to jaka teraz jestem. No cóż, ale co się stało to się nie odstanie... Zdjęcia do dzisiejszego wpisu są utrzymane w klimacie wiosennym, nie do końca mi się podobają, być może to wina humoru, ciągłej zmiany pogody albo rzeczywiście wyglądam tak beznadziejnie.




 "Życie jest zmianą.
Jeśli przestaniesz się zmieniać, przestaniesz żyć "


" Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia "


" Cierpienie należy do życia. Jeśli cierpisz, znaczy, że żyjesz "
 

" Życie ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec "


" Im mniej człowiek wie, tym łatwiej mu żyć "


" A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć "


" Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia, żeby umieć żyć "


PS. Zapraszam do komentowania ;) Nie ma potrzeby logowania się, można komentować z anonimowego profilu.

Brak komentarzy: