środa, 22 kwietnia 2015

Maturalne zakupy

Już niebawem matura, a co za tym idzie- ogrom ostatnich powtórek, stres, brak czasu na cokolwiek innego poza nauką itp. Spotkałam się z wieloma pytaniami i stwierdzeniami typu "Gdzie kupić koszulę?", "W co mam się ubrać na matury?", "W tych sklepach nic już nie można znaleźć.", "Nie mam się w co ubrać, a nie chcę wydawać majątku na maturalne ciuchy". Postanowiłam więc rozwiać wasze wątpliwości i troszeczkę pomóc w zaoszczędzeniu (niewątpliwie w tym okresie bardzo cennego) czasu. Przedstawię wam kilka bluzek, koszul, sweterków i marynarek, które niewątpliwie będą się świetnie prezentowały w zestawieniu ze spodniami bądź spódnicą.

dostępne kolory (biały, czarny, miętowy, różowy)



dostępne kolory (biały, czarny, różowy)


dostępne kolory (biały, błękitny w paski, biały w kropki)

dostępne kolory (jasny i ciemny szary, beżowy, śliwkowy, ciemnoniebieski, czarny)

dostępne kolory (biały, czarny, koralowy, naturalna biel, śliwkowy, khaki)

dostępne kolory (czarny, piaskowy, czerwony, brązowy)






Znalazłam te rzeczy na stronach sklepów internetowych tych marek, ale podejrzewam, że większość ubrań, albo i wszystkie będą dostępne w sklepach stacjonarnych.

Brak komentarzy: