środa, 22 kwietnia 2015

Marcel Sabat Clothes


Marcel Sabat otwiera swoją markę odzieżową!!! Zapewne wszyscy jego wierni fani już o tym wiedzą, więc przesyłam informację dalej do tych, którzy nie mieli okazji zaznajomić się z jego postacią, bądź zwyczajnie umknęła im ta wiadomość ;)
Od wczoraj możemy wspierać lajkami fanpage jego marki- Marcel Sabat


"Chciałbym Wam przedstawić oficjalny fanpage mojej marki na facebooku .Z
wykształcenia jestem aktorem i temu się poświęcam na maxa .Nie 
wyobrażam sobie życia bez tego zawodu . Od momentu ukończenia szkoły 
odkrywam w sobie nowe pasje oraz zainteresowania . Jedną z nich jest 
moda .Dlatego postanowiłem stworzyć ubrania dla Was . Od jakiegoś 
czasu nie mogłem znaleźć ciuchów w których dobrze bym się czuł ,dlatego 
postanowiłem je zaprojektować i uszyć . W tym tygodniu rusza również 
sklep internetowy mojej marki . Mam nadzieję ,że będzie je fajnie Wam się 
nosiło . Pozdrawiam :) "




Na razie musimy nacieszyć oczy filmikami i z niecierpliwością wyczekiwać otwarcia sklepu internetowego ;) Ale po otwarciu zachęcam do kupna, bo ubrania na moje oko są świetne!!!

W międzyczasie możecie śledzić instagram Marcela- marcel_sabat

Ja jako wierna fanka bardzo Mu kibicuję i życzę powodzenia w prowadzeniu marki oraz weny do tworzenia nowych kolekcji :*

Brak komentarzy: